Dr. Lovas Gyöngyi – a “NAGY MIÉRT”- Neked is van ilyened?
Enélkül nehéz dolgozni.
Mi az én Nagy Miért-em?
ami fontos nekem, amiért lelkesen felébredek minden áldott nap és dolgozom, majdhogynem “szórakozásból”? Mintha a hobbim lenne csak. Amit akkor is csinálnék, ha nem fizetnének érte, mert kell, mert az az én belső vágyamból fakad?
Azt szeretném, ha az orvosok, akik kiváló és jól képzett szakemberek, EGYBEN sikeres vállalkozók IS legyenek, (igen, a magyar orvosokra gondolok!), nem fásulnának bele abba, ami általában történik a magyar “betegség- ügy” kapcsán, kiégnek, külföldre mennek. Vagy elvállalják az ötödik mellékállást is, mert … egyszerűen azért, mert nem vállalkozók a szó nemes értelmében. Mitől is lennének azok, hiszen nem tanítja őket erre senki…?
A vállalkozás igenis egy szakma, ezt mindig is tudtam.
Az orvosok számára vállalkozói profizmust tanítani, hogy vállalkozni is tudjanak, ne “csak” gyógyítani.
Dr. Lovas Gyöngyi vagyok, a DokiMarketing rendszer megálmodója.

A NAGY MIÉRTEM
Egy olyan tevékenységet akartam találni, amit megbánás nélkül csinálhatok. Ami sok embernek hasznos. Ami felemelő.
Nem a pénz az ok. Egy sikeres vállalkozásnak nem a pénzkeresés az oka sosem. Annyira nem lehet motiváló a pénzkeresés, mint amennyire az értékteremtés és annak átadása. Meggyőződésem, hogy a pénz nem más, mint fizikai energia, ami a következménye egy lelki energiának, az pedig pontosan nem más, mint a lelkesedés egy fontos ügy iránt. Ez az “ügy” nálam kettős, és érdekes módon a horoszkópomban benne van. (Azt mondta, aki ért hozzá.)
Vagyis az a lényeg, hogy nekem a feladatom tanítani és gyógyítani. Vagy a gyógyítókat is tanítani, hogy még jobbak legyenek, hatékonyabban csinálják, amit csinálnak.
A gyógyítás inkább nálam megelőzés értelmezésű, mert biztos vagyok benne, hogy az ember tökéletesen egészségesnek születik, és 120 évig kellene élnie. Ezért megtaláltam magamnak a következő tevékenységet, vagy lehet, hogy a tevékenység talált meg engem, de ez is érdekes volt, amikor megtörtént. Ez a tevékenységem: életmóddal kapcsolatos dolgokat tanítok, diétaterápiát csinálok, és fogyni járnak hozzám a pácienseim. Ezt kezdtem el eredetileg 6 éve, csak utána jött vele a másik tanítás jellegű vágyam is.
A vállalkozásomat én szolgálatnak tekintem, és minél több embert szeretnék szolgálni, eredetileg ezért kezdtem el a hatékonysággal és az üzlettel behatóbban foglalkozni. A pénz pedig a szolgálat következménye, semmi más.
A másik Nagy Miért-em az üzleti oktatás
Azt szeretném, ha az orvosok, akik kiváló és jól képzett szakemberek (igen, a magyar orvosokra gondolok!), nem fásulnának bele abba, ami általában történik: kiégnek, külföldre mennek.
Vagy elvállalják az ötödik mellékállást is, mert … egyszerűen azért, mert nem vállalkozók a szó nemes értelmében. Mitől is lennének azok, hiszen nem tanítja őket erre senki…?
A vállalkozás igenis egy szakma, ezt mindig is tudtam.
Az orvosok számára vállalkozói profizmust tanítani, hogy vállalkozni is tudjanak, ne “csak” gyógyítani. Ez a másik Nagy Miért.
Bemutatkozásom: A nagy miértem!
Szeretettel ölellek:
Gyöngyi

DokiMarketing blog
A pillangószárny-effektus
2021. - mi minden lehetséges Számodra? Sokan, nagyon sokan vannak ezekben a napokban alacsony energia-szinten. Félelemben. A világ változást kér Tőled, méghozzá MOST! Nem az most a feladat, hogy a változást hozd létre a világban, HANEM, hogy Te önmagad változz és...
DokiMarketing – az mire is jó?
DokiMarketing- az mire is jó? Ez a bejegyzés egy kicsit a gyerekkori vágyaimról szól. Azokról, amelyet egy idő után az emberek 99%-a eltemet magában. Tudod, Te is hallottad a szavakat... "az élet nem habostorta", "már megint ki akarsz lógni a sorból, kislányom...!"...
Az orvosok és a biznisz, 2. rész
Az orvosok és a biznisz és a tények Nem pro és kontra, csak a tények. Tehát nem vitára szánom... A Portfolio.hu-n jelent meg minap egy figyelemre méltó cikk. SZÁMOMRA figyelemre méltó, mint DokiMarketing blogíró számára, avagy az "orvosok és a biznisz" témakörben. A...
Tudatalatti minták felülírása
Hogyan hat a gyermekkorod az életedre? Érezted már, hogy újra és újra megtörténik veled ugyanaz? Lehet, hogy mással, vagy másképpen, de lényegében újra és újra belelépsz ugyanabba a helyzetbe? Amikor még kisgyermekek vagyunk, nem alakulnak ki bizonyos szűrők az...
Nyakig benne vagy a csinálásban?
Ez egy diagnózis, kérlek alássan, és súlyos következményei vannak. Egy dokinak enyhén szólva vérlázító lesz, amit most írni fogok. Én azokat a dokikat szeretném ügyfélnek, akik ezen képesek elmélkedni egy kicsit. Te is el szoktál veszni a csinálásban? azaz nyakig...
Ha lezárnád a múltat végre, jöhetne a Bőség Éve! Már el is jött. Nem hiszed?
A Bőség Éve! A múltból sok olyan korlátozó hitet, meggyőződést, paradigmát cipelünk magunkkal, melyek csak egyszerűen már nem működnek és nem is igazak a mai körülményeink között. Ideje, hogy végre felülvizsgáld a hitrendszeredet és felejtsd el a korlátozó...
Csináld amit mondasz
Csináld, amit mondasz Sokszor látok olyat, elém jön egy reklám egy bizonyos termékről, webáruházban kötök ki, és nem az adott termék sales oldala nyílik meg! Egyszerűen NEM TALÁLOM meg, amit keresek és költöttek a reklámra, nem is keveset! Pénzégetés, bizalom,...
DokiMarketing hasznos idézetek
DokiMarketing, Sok év tapasztalattal - DokiMarketing hasznos idézetek A DokiMarketing hasznos idézetek évek alatt gyűltek össze. Vannak olyan idézetek, amelyet esetleg ha vizuálisan jobban látod, akkor még többet tud Neked segíteni. Összegyűjtöttem számodra a 11 ...
Komfortzóna elhagyása
Komfortzóna elhagyása Az anyamadár, hogy fiókáit megtanítsa repülni, szó szerint kitaszigálja őket a fészekből. El tudod képzelni, mit gondolhatnak a fiókák, vagy mit éreznek? „A saját anyám tette ezt velem!” Dr. Lovas Gyöngyi vagyok, a DokiMarketing rendszer...