Az orvosok és a “biznisz”
Dr. Lovas Gyöngyi vagyok, a DokiMarketing rendszer megálmodója.

Mit is csinál a vállalkozó?
Mit is csinál a vállalkozó? A vállalkozás fejlesztésén dolgozik, és nem az operatív feladatokat végzi.
Egy orvos ezt ALAPBÓL nem is tudja megtenni, ilyen értelemben egy orvos úgy működik, mint egy bármilyen szakember, akinek a személyéhez, fejében levő tudásához kötődik a vállalkozása, tehát egyéni vállalkozónak minősül, akkor is, ha ezt nem úgy hívják, mert mondjuk lehet Bt. és Kft. is,
De a lényeg, hogy a személyes idejét adja el. Mint szolgáltatást. Time is money.
Van, aki ezt élete végéig így csinálja, nem is tud nyugdíjba menni igazából, mert utána a megtakarításait kellene felélnie, ami rendszerint nincsen annyi, hogy 70 éves kora alatt azt tudja mondani egy vállalkozó doki, hogy, na… most jöjjenek a fiatalok. Egy normál magyar vállalkozásról beszélünk, ahol az idő, amit ott kell lenni fizikailag, számít. És ezt az időt kellene maximálisan profittá formálni valahogy. Ezzel együtt nem nagyon látok olyan túl sok orvosi vállalkozást, ahol a profittal tudnának foglalkozni, és marad a soha át nem léphető 6 számjegy- általában.
Viszont van olyan nem orvos vállalkozó ismerősöm, aki fogászatot üzemeltet, és neki fogorvosok dolgoznak, az ő ideje pedig a fogászat fejlesztésére való. Hoppá! Hogy nem 6 számjegy ez a konkrét eset, abban biztos vagyok!

Hogyan lesz 7 számjegyű profitom a vállalkozásomban, ha orvos vagyok?
Létezik-e ebből az idő-csapdából valamilyen kiút?
Eddig 2 kiutat találtam. Ezekre magam is “Szent Grál”-ként tekintek. És egyik se az, hogy vállaljunk még valami mellékest, vagy nézzük meg, az angol vagy svéd egészségügyben hogyan működnek a bérek. Igazából engem ezek nem érdekelnek.
-
Találni helyettest arra az időre, amikor én a cégfejlesztéssel foglalkozom, hogy operatív munkára akkor is legyen ember- vagyis nem maradhatok magányos farkas, mert akkor a saját időm annyira leterhelődik, amennyire pont nem szeretném. Időt teremteni!
-
A cégfejlesztés az micsoda? Marketing, értékesítés, és ezek automatizálása- persze ettől sokkal bonyolultabb a hozzá tartozó feladatok sokrétűsége miatt. Maga az automatizálás durván időt teremt, ez még most nem világos számodra, de írok egy példát.
Azonban ha akarunk előre lépni, akkor ezeket a fő irányokat nem lehet átlépni és semmibe venni, enélkül soha-de-soha nem lesz 7 számjegy.
A marketing fő feladatai: ügyfélszerzés/páciensszerzés, valamint személyes és céges hatékonyság megteremtése.
Ezekről beszélek a DokiMarketing facebook zárt csoportban, illetve van egy ingyenes tréningem erről a témáról, amit úgy szerezhetsz meg, ha feliratkozol itt: https://bit.ly/DrLovas
Bemutatkozásom: A nagy miértem!
Szeretettel ölellek:
Gyöngyi

DokiMarketing blog
A pillangószárny-effektus
2021. - mi minden lehetséges Számodra? Sokan, nagyon sokan vannak ezekben a napokban alacsony energia-szinten. Félelemben. A világ változást kér Tőled, méghozzá MOST! Nem az most a feladat, hogy a változást hozd létre a világban, HANEM, hogy Te önmagad változz és...
DokiMarketing – az mire is jó?
DokiMarketing- az mire is jó? Ez a bejegyzés egy kicsit a gyerekkori vágyaimról szól. Azokról, amelyet egy idő után az emberek 99%-a eltemet magában. Tudod, Te is hallottad a szavakat... "az élet nem habostorta", "már megint ki akarsz lógni a sorból, kislányom...!"...
Az orvosok és a biznisz, 2. rész
Az orvosok és a biznisz és a tények Nem pro és kontra, csak a tények. Tehát nem vitára szánom... A Portfolio.hu-n jelent meg minap egy figyelemre méltó cikk. SZÁMOMRA figyelemre méltó, mint DokiMarketing blogíró számára, avagy az "orvosok és a biznisz" témakörben. A...
Tudatalatti minták felülírása
Hogyan hat a gyermekkorod az életedre? Érezted már, hogy újra és újra megtörténik veled ugyanaz? Lehet, hogy mással, vagy másképpen, de lényegében újra és újra belelépsz ugyanabba a helyzetbe? Amikor még kisgyermekek vagyunk, nem alakulnak ki bizonyos szűrők az...
Nyakig benne vagy a csinálásban?
Ez egy diagnózis, kérlek alássan, és súlyos következményei vannak. Egy dokinak enyhén szólva vérlázító lesz, amit most írni fogok. Én azokat a dokikat szeretném ügyfélnek, akik ezen képesek elmélkedni egy kicsit. Te is el szoktál veszni a csinálásban? azaz nyakig...
Ha lezárnád a múltat végre, jöhetne a Bőség Éve! Már el is jött. Nem hiszed?
A Bőség Éve! A múltból sok olyan korlátozó hitet, meggyőződést, paradigmát cipelünk magunkkal, melyek csak egyszerűen már nem működnek és nem is igazak a mai körülményeink között. Ideje, hogy végre felülvizsgáld a hitrendszeredet és felejtsd el a korlátozó...
Csináld amit mondasz
Csináld, amit mondasz Sokszor látok olyat, elém jön egy reklám egy bizonyos termékről, webáruházban kötök ki, és nem az adott termék sales oldala nyílik meg! Egyszerűen NEM TALÁLOM meg, amit keresek és költöttek a reklámra, nem is keveset! Pénzégetés, bizalom,...
A NAGY MIÉRTEM
Dr. Lovas Gyöngyi - a "NAGY MIÉRT"- Neked is van ilyened? Nehéz úgy élni, hogy nem tudjuk, mi hajt minket. Sok helyen halljuk - találd meg a MIÉRTEDET!Enélkül nehéz dolgozni. Megmutatom mi az én nagy MIÉRTEM, hátha segít Neked is a gondolkodásban és a tovább...
DokiMarketing hasznos idézetek
DokiMarketing, Sok év tapasztalattal - DokiMarketing hasznos idézetek A DokiMarketing hasznos idézetek évek alatt gyűltek össze. Vannak olyan idézetek, amelyet esetleg ha vizuálisan jobban látod, akkor még többet tud Neked segíteni. Összegyűjtöttem számodra a 11 ...