Csináld, amit mondasz

 

Sokszor látok olyat, elém jön egy reklám egy bizonyos termékről, webáruházban kötök ki, és nem az adott termék sales oldala nyílik meg! Egyszerűen NEM TALÁLOM meg, amit keresek és költöttek a reklámra, nem is keveset! Pénzégetés, bizalom, bizalom. Illetve annak elvesztése. Pedig csak egyszerűen azt kell csinálni, amit mondasz.

 
 

Dr. Lovas Gyöngyi vagyok, a DokiMarketing rendszer megálmodója.


DokiMarketing Orvosi Vállalkozások Üzleti Tanácsadójaorvosi és egészségmegőrzéssel kapcsolatos vállalkozások számára (néha másoknak is) komplex marketing-stratégiai tanácsadás megvalósítással együtt, mentorálás, tréningek.

Azt csinálod amit mondasz?

Ha nem sikerül azt tenned, amit megígértél, annak súlyos következményi lehetnek. Egy kisvállalkozásnak az ilyen apró bosszantások akár az életébe is kerülhetnek, túlzás nélkül.
Gondolj arra, hogy kapsz-e ajánlást, vagy nem kapsz. Vagy esetleg lehúzást kapsz, például nyilvános fórumon. Most ide nem írtam cégeket meg neveket, de van az a rossz élmény, amikor le is szokták írni a vevők. És bizony az nem jó.

A Nagy Magyar “Egészségügy”-ről is megvan az emberek véleménye, nyilván azért, mert nem “vevő”-ként kezelik őket, pedig hát a tb-járulékok tartják fent az egészet, azt pedig keményen befizetjük mindannyian, magyarul -elvileg- vevők lennénk. De ebbe most nem mennék bele mélyebben.

Csináld, amit mondasz

Mit szeretnék mondani ezzel?

Mindig teszteld le, hogyan működik a rendszered, akár a levelek szintjén, sőt, több szem többet lát. Ha elküldöd valakinek átnézésre, egyáltalán nem probléma. A linkek működését feltétlenül teszteld, de az űrlapokat is. Mindig, de mindig.

Csinálj próbavásárlási folyamatot.

Én rosszul bírom azt is, ha a saját leveleimben betű- elírást találok. Igénytelenségnek tartom, elvárom sajnos magamtól, hogy ne legyen hibás. Emiatt nagyon sokszor átolvasom, fél napig eltart, mire kiküldök pl. egy ilyen blogbejegyzést, mint ez. Az ügyfél fog szólni (jó esetben), ha valami nem oké, vagy egyszerűen mérges lesz, leiratkozik stb. Kell ez Neked? Nem, nem kell.

Szóval a bizalom építésének egyik fő eleme ez, csináld, amit mondasz, mondd azt, ami van, ha ígérsz, az úgy is legyen, vagy ne ígérj!

Ha sietsz, az csak mindenféle bajokat hoz magával, ne siess! Inkább őszintén írd le, hogy most ezt nem tudod megtenni, mert ez meg ez van, és írd fel a naptáradba, hogy el ne felejtsd, vagy a CRM rendszeredbe, hogy figyelmeztessen.

Amire vadászom, az ügyfélélmény kategóriába esnek. Én ügyfélélményt, vásárlási élményt szeretnék adni, amiről beszélnek a vevők, ami úgy igazán jól esik nekik. Esetleg annyira, hogy kézen fogják a barátaikat-ismerőseiket és bemutatják Neked őket! És ettől épül nagyon nagy ütemben egy vállalkozás!

DokiMarketing blog